träffade...

God kväll på er!Nu har ännu en dag gått, tiden har ändå gått väldigt snabbt idag. Hade en väldigt underlig dröm inatt så jag typ tänkte i drömmen att jag behöver vakna, vilket jag gjort också.. Så vaknade upp klockan 07.00 ungefär, gick upp och snackade lite med min mamma som redan var vaken, men efter typ 10 minuter ville jag gå och lägga mig igen, men kunde inte somna om så låg ungefär 1 timme i sängen. Gick sedan upp och åt frukost och kollade på tv fram tills klockan 12.00 för då gick jag ut och träffade C. Vi satt ute i ungefär 30 minuter innan vi drog upp till mig i 2 timmar. Därefter så gick han hem och jag satte mig och kollade på film och strax efteråt så kom mamma hem och hon ställde sig och lagade mat vilket blev potatis, grillat kött och brunsås! MUMS!!!Nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt och kollat på film och snackat i telefon med både Em.. och min bästa vän, Men även myst lite med lördags mys framför en film. Eftersom jag har varit uppe sedan 07.00 så kommer jag förmodligen snart gå och lägga mig och sova, börjar känna mig lite trött nu och seg men det är förmodligen bara för vädret har varit ganska tråkigt idag. Bloggar mer imorgon!