Varför började jag att blogga?

Godmorgon på er!Haha det var ett tag sedan man skrev godmorgon här på bloggen! Men idag tänkte jag faktiskt ta upp ett ämne som jag verkligen älskar och har gjort det i flera år. Det är nämligen så att jag tänkte ta upp ämnet om varför jag började blogga. Det är faktiskt så att jag har bloggat i över 8 år ( det kan vara mer?! ) Jag har alltid varit den personen som gillar att hålla på med sociala medier och just bloggandet är nog det jag har hållit på med längst om man bort ser från snapchat, instagram och Facebook. Varför jag började med just bloggandet var nog för att jag verkligen gillar att få skriva av mig. Min blogg är liksom som en öppen dagbok som andra kan ta del av. Jag skriver ju både om saker som berör mig och även små saker som typ hur min dag har varit.  Jag tycker ju även att det är en plus i kanten av att så många som ni är kan läsa och ta en del av det jag skriver och tänker.  Jag uppskattar varje person som sitter bakom er skärm och läser detta som jag skriver. Det betyder verkligen sjukt mycket för mig så jag vill bara säga att DU som läser detta är GULDVÄRD! . Jag hoppas du får / har haft en underbar dag! Bloggar mer imorgon!