Flyttfirma i Stockholm

Flyttfirma Stockholm BOHAGSFLYTT Ska du flytta till andra sidan stan eller flytta till en annan stad? Kanske bara flytta hälften av möblerna till en annan bostad? Vi  kan hjälpa dig med flytten, vi har professionella medarbetare som sörjer för att flytten utförs på ett rätt, snabbt och smidigt sätt! Låt oss hjälpa dig med det som är stressigt i en flytt, inget uppdrag är för litet eller för stort. Vi hjälper till med allt vad en flytt innebär och du behöver i princip inte göra något. Vi hjälper dig med allt eller bara delar av den, för att avlasta och underlätta! Så som montering, flyttstädning, flytthjälp, packning och mycket mer. Du bestämmer allt även vart allt ska stå så ett bra samarbete gör att det blir ett smidigt jobb. Din tid är lika värdefull som vår och vi är därför alltid på plats på avtalad tid. Vårt mål är att ha nöjda kunder. Vårt team har lång erfarenhet i flyttbranschen och är vana att jobba tillsammans, med dig så har vi ett gott samarbete och där med kommer flytt processen att bli mer effektiv och den totala kostnaden kommer vara lägre. Vi använder sig av teknologiska hjälpmedel för att alltid ta den kortaste vägen mellan adresserna. Våra chaufförer är upplärda och använder sig av ecodriving, vi arbetar kontinuerligt för att minska miljöpåverkan. Eftersom vi kan göra det mesta och har ganska många och breda tjänster som vi kan erbjuda betyder det att vi har bra resursen och kan göra det mesta, både stort och smått. Vi har mycket resursen och en bra arbetskraft som ska göra att det går så smidigt som möjligt. Vi hjälper som sagt till med allt och vill du vara helt säker på att allt kommer helt till ditt nya hem så låt oss även packa, då kan vi garantera att det är helt. Det är ju även det träligaste eller hur? Men vill du packa själv så har vi materialet som du behöver som vi även kan köra ut innan det är dags att flytta! Har du saker att slänga eller sälja tar vi tar hand och återvinner dina saker, eftersom vi tänker på miljön. I ditt nya hem kan vi även hjälpa till med uppsättning och montering, perfekt för dig som flyttar ensam och behöver en extra hand. Allt för att underlätta! Vi har många år på nacken och vet hur man planlägger en vällyckad flytt, ta gärna kontakt med oss för rådgivning och planering. Vi vill ha god kundkontakt som är lite mindre stressade och ska se fram emot en flytt istället för att avskräckas ifrån den. Det ska inte vara svårt att flytta och att du är själv ska inte vara ett problem det är därför vi finns där hjälpen behövs och att göra din flytt smidig. Var inte rätt att kontakta oss, du letade efter en pålitlig flyttfirma och du har hittat den hoppas vi ses! – Vi gör en kostnadsfri besiktning och lämnar sedan en offert! MOnbtering  Du kanske flyttar själv och behöver hjälp med små detaljerna som slutför allt med du måste ha hjälp! Vi kan hjälpa till med montering, demontering av möbler, tavelupphängning, gardinupphängning och annat du behöver hjälp med i samband med flytten. Vid en flytt kan många frågetecken uppstå och då finns vi där för att hjälpa dig. Det kan va krångligt att flytta och många möbler som ibland måste nedmonteras för att fraktas på bästa sätt, eller så kanske du har köpt nya som är krångliga att sätta upp? Eller du kanske bara vill ha tid för annat då hjälper vi dig med allt vad som krävs för att du ska komma till rätta i ditt nya hem och du ska avlastas så mycket som möjligt. En flytt är stressigt nog! Packning  Vi tillhandahåller flyttkartonger, klädgarderober, tavelkartong och packpapper som ni kan hyra eller köpa vid flytt. Allt det som behövs för att flytta så du behöver inte springa runt och leta flyttkartonger eller material till att packa dina saker. Vi har resurserna och materialet som krävs på ett och samma ställe! Vi erbjuder även utkörning när ni vill ha materialet inför eran flytt. Packning Vi hjälper självklart till med nedpackning på så sätt så kan vi verkligen garantera att det som ska flyttas är helt och att det packas på rätt sätt. Ibland är det skönt att slippa packningen, därför kan ni anlita oss istället för det. Vi utför packning helt eller delvis. En del kunder vill enbart ha hjälp med packning av glas och porslin. Ni bestämmer hur mycket hjälp ni vill ha med packningen. Packning utförs oftast dag innan flytt. Vid större och tyngre möbler så paketerar vi det iallafall för att det ska garanteras att det inte förstörs i en flyt. Det är oftast så att något går sönder när man flyttar eller något blir repigt eller något försvinner. Vi hjälper dig med allt det där för att alla dina saker ska komma till ditt nya hem oskadda. Det är det värsta som finns när någon av möblerna blir repiga eller förstörda i en flytt. Många gör felet att dom inte paketerar större möbler eller är försiktiga när de flyttar. Det är minst lika viktigt som det är när porslinet paketeras för att inte gå sönder. Många drar sig för att flytta just för det är jobbigt att flytta sina saker från ett ställe till ett annat. Överlåt det till oss så hjälper vi dig! vi flytt Märk dina flyttlådor för att enkelt kunna hitta dem i ditt nya hem när du sorterar. Märk särskilt de lådor som innehåller ömtåliga saker och måste hanteras varsamt. Var uppmärksam på saker som innehåller brandfarliga ämnen, då vissa ämnen inte får transporteras av flyttfirmor detta på grund av allas säkerhet och vissa ämnen ej får handskas med på olämpligt sätt, kan självantända eller läckas ut och förstöra miljö osv. Vi kan hjälpa dig med allt inom flytt och planering. Vi gör allt ut efter kundens önskemål och hjälper på bästa sätt för att flytten ska gå så smidigt som möjligt. Tänk på vad du vill ha hjälp med, allt? Eller bara delar av den? Du kanske bara behöver flyttstäd eller lite bättre resurser för att transportera vissa föremål och möbler. Vi har transporten, styrkan och resurserna som krävs med den bästa personalen som på ett smidigt sätt gör din flytt lättare! om priser Inga dolda kostnader, alla priser vi lämnar är inkl. moms. Vi har en minidebitering på 2 timmar som gäller på vardagar. På helg är det 4 timmars minidebitering. Vi erbjuder utkörning av packmaterial samt inh<h2>En bra flyttfirma i Stockholm<h2/>Den stora majoriteten av erfarenhet flyttar till ny bostad så utmattande, tidskrävande och stressigt. Om du gör jobbet själv eller anlita proffs, kan det verka överväldigande. Ofta är till en hel del drag i en kort tid och det svårt att veta var man ska börja. För att flytta processen lite mindre stressigt, har vi sammanställt de bästa tipsen så kan du njuta av ditt nya hem.  Det finns en riktigt bra flyttfirma Stockholm som heter Excellent Moving - https://excellentmoving.se/fly... 1. gör en planAvgöra om du är i behov av professionell flytthjälp. Det är överraskande många som är villiga att lyfta möbler för pizza och öl. Om du är i behov av professionell, finns det en stor variation i pris och erbjudanden bland leverantörer av omlokalisering tjänster. Ett bra tips är att lägga uppdrag på mitt anbud och få erbjudanden från flera spelare. Det kan vara svårt att orientera sig om vilka de är allvarliga, en bra försiktighetsåtgärd är att be om referenser. Sett så upp en plan för när verksamhet kommer att genomföras. Allt bör flyttas på en dag? Ska saker flyttas flera platser? Du behöver på søppeldynga? 2. har den nödvändiga utrustningenSe till att ha tillräckligt kartonger, lådor, etc., kontrollera om du har något i ditt förråd eller garage, fråga vänner, eller i butiker. Ett tips är att fylla upp korgarna och andra behållare du ändå flytta med objekt. De klassiska blå IKEA påsarna är också praktisk. Andra saker som du kan hitta är soppåsar (både att bära papperskorgen och mjuka föremål), bubble wrap, gamla tidningar, fast tejp och tusch.  3. kasta bort, ge bort och sälja!Få dina saker innan du packar. Sortera allt som bör kasseras, ges bort, säljas och bevaras. Kanske har du några gamla möbler eller kläder som du kan sälja. FINN.NO, Letgo och expertis är bland de många tjänster som erbjuder detta. Ska du kasta den gamla matsal tabellen? Lägga ut gratis att hitta, så kan vissa lyckliga få göra bruk av av den. gör du detta några vecka innan riktiga flytten, kommer du att ha mindre att flytta, mindre att rengöra och du kommer att känna att du har kommit bra i gång.  4. gå systematiskt till adaptern och välja lyckaDet är inte lätt att hålla reda på ett rörligt kaos. Försök att skapa ett system, ett bra tips är att förklara innehållet i rutan, som väl som vilket rum det ska flyttas. När du sparar tid när du packar upp allt igen. Använd genomskinliga plastpåsar för att packa kläder och sängkläder, så det är lätt att identifiera innehållet.  5. ta hand om era sakerDu kanske vill kontrollera om du är försäkrad om olyckan inträffar. För att begränsa skador, har du gott om bubbelplast och tidningen papper, handdukar etc. att Linda ömtåliga föremål som glas och ramar. Försök så långt det går att packa i gillar lådor, och Fyll inte på för tung. När du undvika pappkartonger som bryter, eller lådor som flyger runt i van. Var försiktig när du flyttar stora och tunga möbler, det är lätt att bli kliad på både möbler och golv. Om du demontera möbler, kom ihåg att bifoga dess skruvar till varje möbel.  6. rapport om adress ändraKom ihåg att boka din adressändring minst 4 arbetsdagar innan du flyttar om du beställer online och 6 arbetsdagar om du beställer på postkontor eller Post i butiken. Efter returen av posten i 2 månader. är gratis. Mer information om adressändring kan hittas här.  7. Håll koll på tiderna för olika tjänster tillkännagivandeKontrollera tidsfristerna för uppsägning av olika tjänster relaterade till din fastighet. Bland annat har till NRK-licensen avslutas inom angivna datum. På NRK.no står det följande: ”När TV-mottagaren är inte längre i bruk, skriftliga avgång skickas NRK licens institutionen innan den nya perioden börjar (1. Januari och 1. Juli). Vi notera att broadcast avgiften måste betalas för hela perioden, även om mottagaren används endast i delarna av detta ” Andra tjänster som kan vara okej att kolla upp är makt och rutnät, bredband, tv-signaler och tidnings- och prenumeration.  8. planera transport i god tidOm du inte är lycklig nog att äga eller kunde låna bilen som lämpar sig för att flytta, är hyra bilar lösningen. Vans kan dock vara mycket eftersökta efter, särskilt i perioder många är på väg. Boka därför bil i god tid. Förbered också på huruvida du kan parkera din bil eller om du kommer att vara felparkerade när du laddar in och ut. Här kan vara parkering in i zonen.  9. packa en starteskeEfter en lång dag med packning, är ofta sista vill du titta igenom alla rutor efter det allra mest nödvändiga. Packa därför en låda med badprodukter, toalettpapper, kaffebryggare och te vattenkokare, fjärrkontroll och några tal lärkor och bestick. När gör du första dagen på det nya hemmet mycket trevligare.  10. stora rörliga dagNär dagen har kommit, och du har förhoppningsvis avslutat punkt 1-9 och är så väl förberedd kan du vara. Beräkna tid, oavsett om du använder movers eller göra det själv. Det tar alltid längre tid än du tror. Kom ihåg att göra något trevligt för dina vänner och familj som har radat upp sedan du hjälper säkert nästa gång du flytta igen.  LYCKA TILL MED FLYTTEN! DEL P FACEBOOKDETTA VAR NÅGOT FÖR DIG?Är du intresserad av fler bostäder nyheter, och vill hålla dig uppdaterad?  Anmäl dig till våra nyhetsbrev!Nästa artikel  INSPIRATION, SÄLJAAGENTERNAS BÄSTA VISNING TIPS FÖR DIG SOM KOMMER ATT SÄLJA BOSTADEN05/09/2017Sälja hem det är ett stort och viktigt beslut i människors liv. De flesta säljer bostäder endast några gånger under livet, den andra endast en gång. Fastigheter mäklarens funktion är att bistå under hela processen från A till z. en av de viktigaste dagarna under försäljningsprocessen är vyn. Detta är dag där boendet att bevisa från hans allra bästa sida.  Vi har bett dem som har varit på överlägset flest visningar, nämligen fastighetsmäklare. Efter många år i branschen och många timmar på utsikt, har de fått en hel del tips och erfarenheter. Vi har satt flera mäklare samma fråga-vad tycker du är de viktigaste sakerna att förbereda innan vyn när du ska sälja fastigheten? 1. kom ihåg ingången-Det måste vara rent och fint, och särskilt viktigt att innergården och ingång ”Välkommen”. Har du gäster är det vanligt att ha den presentabel. På de viktigaste gäster kan du få, och det går utan säger att det måste vara fin, luktar bra, etc. Människor som röker i 5 min innan view inte har ändå den.Jo-Heiki damm, fastighetsmäklare och General Manager genom att äga Kongsvinger 2. gör de allmänna utrymmena presentabel-Det är viktigt att säljaren även överväga utomhus områden och gemensamma områden/trappa när de borde ha vyn, detta är det första som möter intressenter. Det är dessutom viktigt att boendet visar sig från sin bästa sida på displayen dag. Ta en översyn av alla rum att kontrollera om glödlampor fungerar, etc. Sandra Nilssen, en fastighetsmäklare av att äga Stovner 3. Rengör bort smånips och personlig sak-Är du ska sälja din bostad är innan du visar för att rensa bort smånips och alla stora tunga möbler som tar en hel del uppmärksamhet. Låt fokus vara ditt hem och göra plats för att köparen kan föreställa deras nya hem bara här! Amelia Åsengen, fastighetsmäklare associera genom att äga Kongsvinger 4. fundera på hur boendet ser ut på bilderna vs. på Visa-Det är viktigt att förbereda säljarna väl före Visa, boendet bör lysa från sin allra bästa sida när vi får besök. Vi kommer ofta på så kallade ”foto check” före bilder som ska tas, och härvid vi ger konkreta råd om hur boendet ska visas när bilderna tas. Boendet kommer att visas samma på att det är på bilderna. Det är också trevligt när köpmännen sätta upp godsaker som kan hjälpa lite extra kos på Visa. Camilla Schrøder, fastighetsmäklare och General Manager genom att äga Stovner 5. Markera vad är unikt med din egendom-Den mest viktig sak är detaljerna. Du fick en ganska bostäder, bör alla Detaljer för de boende perfeksjoneres. Ofta upplever vi att kunder söker på detaljer. Här bör det se genomförda ut-från golv, väggar och i tak. Det borde vara en självklarhet att boendet är rengjorda och snyggt till vyn. Sjöng Quach Le Ngoc, en fastighetsmäklare av att äga Stovner 6. överväga stylist/inredare-När du har gäster som besöker, vill du naturligtvis att städa, tvätta och dekorera innan gästerna kommer. Detsamma gäller innan den visas. Det gäller att skapa en atmosfär som ger intressenter ett positivt första intryck. Hur långt att sträcka, beror till stor del av fastigheten. Fråga mäklaren om råd, och får eventuellt. en stylist för att ta hand om din presentation, då vet du att det är optimalt. Andreas Holck, fastighetsmäklare och General Manager genom att äga Fornebu 7. gå för en ”view” i din egen runda hemDet är en bra idé att gå för en-tumsskärm runda ”i ditt eget hem där du börjar på trappor-verk klockljudet? Titta på din bostad med intressenternas ögon. När man upptäcker att det finns saker som bör tas bort och vad som behöver lite oppshining. Harald Hauge, fastighetsmäklare och försäljningschef på den egna lilla makten 8. går inte i vyn-En av de viktigaste saker du kan göra för att säkerställa en framgångsrik Visa är att ta en resa ut. Min erfarenhet är att det lönar sig inte att vara hemma på vyn när intressenterna kan känna invandrare avskildhet av nuvarande invånare. Potentiella köpare kan lättare ställa frågor om hemvistkravet och inspektera fastigheten, samt själva se att boendet är deras potential hem.