Dag 4

Idag så checkade vi ut och gav oss ut på stan. Taxin som skulle köra oss till flygplatsen skulle inte komma förrän kl 17. Vi hoppade på cyklarna igen och susade genom staden till Notre Dame och latinska kvarteren. Det är verkligen ett helt fantastiskt sätt att ta sig genom Paris gator. Det är relativt safe och det är roligt.Vi åt lunch på en mexikansk restaurang och besökte något område i norra Paris där det var en massa vintagebutiker. Jättefina saker men jag hittade ingenting, jag har inte handlat en enda sak till mig själv, inte ett plagg, inte ett smycke eller någon parfym.Barnen har fått presenter och mamma har fått present men vi har inte köpt någonting till oss själva, mycket intressant, ingenting.Sen ställde vi cyklarna och gick vi hem till hotellet därifrån, vi gick ca 19000 steg.Varje dag så har vi snittat 20000 steg. Vi älskar att gå när vi reser för att vi ska få uppleva och se städerna vi besöker.Men nu är vi möra i fötterna och benen, jag har till och med  gått mig till en inflammation i benhinnorna hahahaha.Igår var värst då vi hade gått hela dagen och sen skulle jag bära högklackat på kvällen men det gick det också.Vår bil som skulle hämta upp oss kom och vi är nu på väg hem till våra älskade. Tack Paris för den här gången!Vi har haft det jättefint och Paris tog väl hand om oss, många snälla och vänliga människor och inte alls som jag mindes min förra resa i Frankrike .