Veckan som gått

Hej... Det är nu några dagar sen sist, men det har inte hänt så mycket så vi har skuttat upp allt för att ha mera att skriva om.Såå... SöndagPå söndag var det planerat att stiga upp tidigt för att åka på en parad för republikernas dag. När vi vaknade på morgonen kände jag(Jennie) mig inte riktigt frisk så jag lämnade hem för att vila för den inkommande veckan. Nina, Micke och Kailash åkte i väg för att titta på paraden. Den var ca 2 kilometer lång. Mot kvällen började Nina också känna sig sjuk så vi bestämde oss för att vara lediga på måndagen.På tisdagen for vi till akuten för att vi hade blivit förkylda och jag(Jennie) fortfarande hade sjuk mage och hade inte ätit ordentligt på flera dagar. Där fick vi dropp och mediciner och när vi mådde bättre blev vi hemskickade med lite mera mediciner som vi skulle ta och för att vila. En suddig bild från när vi låg på ER.På onsdagen kände jag mig frisk igen så jag bestämde mig för att åka till praktiken igen, medan Nina lämnade hemma ännu Den här veckan har jag varit på AICU. Vilket står för Adult Intensive Care Unit. Jag har fått lära mig om hur olika apparater fungerar och så har jag fått göra en subkutan injektion.På torsdag var Nina fortfarande hemma och vilade men på fredag kom hon tillbaka. Vi är båda lite krassliga än men det ska väl nog gå över. På fredagen har vi suttit på föreläsning hela förmiddagen och den började på engelska men for sen över till Tamil så jag vet inte hur mycket vi fick ut av den lektionen. Nu är det helg och vi ska njuta och hitta på roliga grejer. Trevlig helg!