Det avancerade elbilsmärket VOYAH har officiellt anlänt till Norge

Den 10 mars 2022 anlände VOYAH, Dongfeng-koncernens avancerade elbilsmärke, officiellt till Norge på "molnsidan", med representanter från China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co., Ltd. och Norges Electric Way som undertecknade ett samarbetsmemorandum. En uppföljning ska erbjudas norska kunder för att erbjuda högpresterande elbilsprodukter och förstklassig service. VOYAH,Ny resa, ny destinationMa Lei, vd för Dongfeng Imp & Exp. Company, sa i samband med signeringsceremonin: "Resan till Norge är VOYAH:s inträde på de utländska marknaderna. I framtiden kommer vi fokusera på VOYAH:s produkter och plattformar för en mängd olika europeiska marknader för kunderna." Torje Aleksander Sulland, vd för Electric Way Norge, säger: "Det är ett nöje för oss att samarbeta med Dongfeng Motor, en av de främsta biltillverkarna i Kina, för att introducera VOYAH i Norge som är den första anhalten i Europa. Vi är glada över att få visa norrmännen VOYAH FREE, en lyxig och bekväm förstklassig elbil med lång räckvidd och hög nivå vad gäller utrustning, intelligens och förträfflig prestanda för att tillgodose behoven hos norrmän, definitivt en fullträff." Norrmännen är de som har den högsta andelen elbilar i världen, vilket gör landet till utgångspunkt för Kinas snabbast växande varumärke för nya elbilar. Dongfeng Motor Group har tillsatt ett exportteam för Europa som samarbetar på olika områden - produkt, marknadsföring, varumärkesfrämjande, finansiering och kundservice - i syfte att främja VOYAH:s utlandsprojekt och inleder Lantus resa genom Europa i egenskap av Dongfeng Groups stora investering. VOYAH kommer att öppna sitt första showroom på Klingenbergata i centrala Oslo, Norges huvudstad, och sedan fortsätta med att öppna showrooms i andra städer där VOYAH kan visas upp och beställas på nätet. Den första modellen, VOYAH FREE, lanseras i Norge i juni och kommer att levereras under fjärde kvartalet. Enligt planen är det tänkt att VOYAH ska expandera till de europeiska marknaderna, successivt förbättra produktutformningen, höja produktupplevelsen och användarservicen, skapa en "kinesisk teknik"-märkning för att få varumärket att växa internationellt. Företag: China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co. Ltd Kontakt: Cheng Hua E.post: [email protected] Land: Kina Utgivare: TCB