ÖVERSIKT ÖVER XTRADE-MÄKLAREN

The xtrade är ett av de mest populära mäklarföretagen. Under sin existens har mäklaren uppnått en hög kundservicenivå. Företaget tillhandahåller pålitliga handelsverktyg.MÄKLARS TILLFÖRLITLIGHET Företaget är officiellt registrerat i Australien, därför kontrolleras det hårt av den lokala myndigheten. Den australiensiska finansregulatorn är känd för sina höga krav på valutamäklare. En av de viktiga förutsättningarna är tillgången på eget kapital och dess ständiga underhåll.Företaget har även en filial som är öppen på Cypern. Tillsynsmyndigheten i detta land agerar på grundval av Europeiska unionens lagar. Han övervakar strikt mäklarens uppfyllande av skyldigheter gentemot kunder. Dessutom är ett av mäklarens företag registrerat i Karibiska Belize.REGISTRERING Att skapa ett konto på företagets webbplats skiljer sig praktiskt taget inte från de flesta registreringsprocedurer. Kunden måste ange efternamn och förnamn, e-postadress, telefonnummer utan landskod, vilket automatiskt bestäms av systemet.Efter att ha fyllt i alla uppgifter kommer handlaren omedelbart in på sitt personliga konto. Företaget meddelar kunden om skapandet av ett handelskonto, vars uppgifter skickas i ett brev till den angivna e-postadressen. Tillsammans med brevet till kunden kommer också en välkomstbonus.HANDELSMÖJLIGHETER Mäklarföretaget erbjuder ett brett utbud av olika handelsinstrument som passar nybörjare och erfarna handlare. Mäklarkunder kan använda:valutapar. Råvaruterminer. Aktier och index för olika länder. Mäklaren erbjuder ganska låga spreadar. Erfarna handlare och handelsspecialister noterar också att XTrade ger de bästa offerterna.Hävstången når 1:400. Detta förhållande är högt när risken ökar. Men det är värt att notera att vissa mäklarföretag registrerade på Cypern erbjuder mycket högre spreads.Mäklarföretaget fokuserar på både Forex trading och CFD:er.HANDELSPLATTFORM För handel inbjuds mäklarens kunder att använda den plattform som företaget har utvecklat självständigt. Handlare kan välja antingen den mobila versionen eller den vanliga webbversionen.Mäklarplattformen har ett praktiskt och tydligt gränssnitt. Handlare på olika nivåer kan enkelt använda tjänsten. Mäklaren tillhandahåller en stor lista med verktyg och funktioner, inklusive olika diagram, analyser och statistik. När du lägger en beställning kan handlare tillämpa flera variabler som gör att de kan göra vinst med minimala förluster.INSÄTTNING OCH UTTAG För att fylla på insättningen och ta ut pengar erbjuder mäklaren flera betalningssystem:Bankkort och överföringar. Elektroniska plånböcker. Uttag av medel utförs till de uppgifter som användes för att fylla på kontot. Samtidigt indikerar företaget att uttagsbeloppet som överstiger $150 kan tas ut med vilken metod som helst som godkänts av mäklaren. Bolagets regler säger att medel tas ut upp till 5 bankdagar. Löptiden beror på valt betalningssystem.HANDELSKONTON Handlare erbjuds 4 typer av handelskonton:Standard. Premie. Platina. VIP. Skillnaden på konton ligger i beloppet på minsta insättning, provisioner och en fast spread. Det är värt att notera att mäklaren inte ger sina kunder en flytande spread. Offertnoggrannheten inkluderar 4 siffror. Streamingmetoden väljs för utförande av order.VIP-kunder får vissa förmåner. De kan använda en personlig chefs tjänster, få mer utbildningsmaterial. De har även tillgång till:Specialerbjudanden, bonusar, kampanjer. Sprid rabatter. Särskilda handelsvillkor. Värdefulla gåvor från mäklaren. För nybörjare finns ett demokonto tillgängligt, som låter dig studera handelsplattformen och dess verktyg och utarbeta olika strategier.BONUSAR Mäklarföretaget har olika kampanjer och bonusar. Mäklaren erbjuder nykomlingar flera typer av välkomstpaket med incitament:20-60% bonus för första insättningen. Du måste använda den mottagna bonusen inom en månad. För att nå 300 XPoints inom en månad får handlaren 20 bonusdollar. Belöning för den första genomförda transaktionen. TEKNISK SUPPORT Kundsupportpersonal är tillgänglig 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Operatörer kan kontaktas via:Online-chatt. Vanligt samtal. E-post. Den tekniska supportpersonalen talar flytande 6 språk. Beroende på situationen kan chefer direkt kommunicera med klienten, ge klargöranden eller dirigera dem till inställningarna, där du kan bekanta dig med systemets funktionalitet, utbildningsmaterial. Mäklaren lade upp olika exempel på användningen av populära handelsinstrument på webbplatsen.UTBILDNING Mäklaren ger sina kunder möjlighet att utbildas i sin egen akademi eller utbildningscentrum, där olika filmer, böcker och annat material finns tillgängliga som passar både nybörjare och proffs.Företaget bryr sig om sina kunder, därför förbättrar det regelbundet systemet, funktionaliteten och utökar handelsmöjligheter för kunder på olika nivåer.