Dag 4 - Brixham

Söndag och vi hade ingen aktivitet planerad utan våra ledare fick hitta på vad de ville och så var det frivilligt om man ville hänga med eller inte. Det våra ledare ville att vi skulle göra var att åka över till en grannstad, Brixham. Ville man åka med fick man själv betala men det kostade inte så mycket så bestämde att hänga med. Tyvärr blåste det ganska mycket denna dagen med så när vi åkte båten satte vi oss inne för att inte frysa. När vi kom fram fick vi nästan fritid direkt så jag och tre till gick till stan medans många andra valde att stanna kvar på stranden. Även om det var söndag var nästan alla affärer öppna dock hittade jag inget som jag ville köpa om man bortser från mat. Tyvärr fick jag inte så jätte bra bilder från staden då jag valde att lämna kameran hemma så ni får nöja er med lite mobilbilder.  Liksom igår var vi även lediga denna kvällen vilket passade väldigt bra då det var EM-final vilket skulle sändas nere i stan på en storskärm. Vi valde att gå dit, vår värdpappa förklarade för oss var vi skulle gå och det var faktiskt inte så svårt att hitta och det tog inte heller så lång tid. När vi väl kom fram var det inte så många där som jag hade tänkt att det skulle vara vilket enligt mig inte gjorde särskilt mycket. En sak som var lite roligt var att det fanns vissa fransmän på plats så när de sjöng nationalsången ställde de sig upp och sjöng med.