Vilken helg!!

Projekt altanbygge är verkligen påbörjat nu och till vår hjälp har vi haft våra ständiga vapendragare Hanna och Johan. Ja, vad skulle vi göra utan dessa stjärnor? Projektet påbörjades i torsdags och även om vi hunnit en bra bit i helgen återstår en hel del jobb. Vi hann dock lägga 1/4 av trallgolvet så det är inte så långt borta ändå. Rejäl blir den dock så nu blir det till att åka på loppisrunda och leta krukor så att vi kan pynta med lite fina växter. På tal om växter så växer mina rabarber så det knakar och jordgubbarna börjar snart komma fram även om det nog dröjer lite innan de är ätbara. Igår jobbade sebbe och då passade jag, Hanna och Johan på att cykla landsväg och naturligtvis fick jag punka halvvägs- tur mina kumpaner visste hur man skulle åtgärda det. Idag har killarna och hanna byggt och jag har grejat i trädgården. Här finns att göra men fint blir det. Puss och kram på er