Skolan, ridning och moppeträff! :)

Hej hej! :)     Nu har jag precis ätit beskvi!! :) Gott gott! :) Hemmabakade! <3   Där ute har nästan alla kört från morfars moppeträff! :) Många mopeder och lite bilar.. morfar grillade korv och dom hade kakor! :) och så fanns det slangbellor!!! :D Jättekul! :) Morfar brukar ha moppeträff en gång om året och då kommer det ganska många! :) Men idag så var det ju tvunget att spöregna.. så inte så många kom.. :( Men det var ca 20! :)   Har varit i skolan också.. (tyvärr:P) Vi hade först lite svenska tror jag på morgonen.. och så rast, klassrummet och så lunch klockan elva.. sen tyska!! :) Vi fick läxa på lite lätta meningar som var bor du och så! :)   Imorgon är det läxförhör på engelskan.. :( Men jag tror det går bra! Jag har ju tränat!   Efter skolan så cyklade jag hem och sedan kollade jag på tv.. och sedan iväg till stallet! <3 Grounau har blivit jättetunn..:( Vi ska se om han kan gå med Brasse och Jense på betet! Hoppas han blir lite tjockare då.. Red lite dressyr för Mia! Som är en jättesnäll och bra ridlärare! :) Han var ganska mjuk och fin, galoppen var jättefin idag!! Rund och fin! :) Det ösregnade bara lite! :P   Måste nog gå och duscha! :( Jobbigt! Fast sen när man står där är det skönt! :P   Aja!:P Puss o hej! <3