BE(fucking)TYG

hej jag har många åsikter om många saker 1. Det här med Kalle Ankas jul, de gjorde det inte för det var rasistiskt .. det var ngt annat. Jag accepterar att de tog bort det. Men vissa bah ''SKA INTE KOLLA MER!!!!!!!!'' '-' '''' Snälla, några sekunder försvinner. MEN det var faktiskt riktigt onödigt att rota i sånt o bah oj ni kommer dö om ni ser detta shiet det mst bort!! står på BÅDAS sida mm :(( eller på min egen hehe   2. RYSSLANDS NYA SKITEXEMPEL PÅ LAG. De ska kanske förbjuda att vara bi/trans/homo. NKIBDVUFYHBKJNIYTVFDJHBXNKUHBD   I'MGONNAKILLTHEM Låt folk bli kär i vem de vill! spelar ingen roll om d är en kille elr tjej elr hen w/e. snälla varför .. det är inte fel att va homo/bi/trans. isf. JÄVLA HETEROOoOOOOo Inte kul va?:))))))))) det är också väldigt fel att folk använder gay o hora o sånt om skällsord. de vet knappt vad gay är . Deet är KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEKKKKKKKKKKKKKK!!!! precis som hetero. och de har knappast en aning om vad hora är heller. om man vet gör mn som sina vänner :)</3   3. SKOLSKUTNINGEN hur dum i huvudet får man vara? gå in på en skola o skuta liv som skulle bli något. som levde. inte gamla alls. ett helt liv framför sig. inget annat att göra?:) FUCK YOU DU FÖRSTÖRDE FÖRÄLDRARS O SLÄKTS LIV     4. BETYG I FYRAN? NEJ TACK! det är helt sjuuukt om de sätter betyg i fyran. det kanske blir mer tid att utvecklas. men då satsar de flesta bara på br betyg o inte på att lära sig saker! det är för tidigt! sexan är NOG! det är inte bara mer tid, det är en tyngd av stress, panik o massa skit som förs över på ens axlar. INTE KUL!       Har fått mina första riktiga betyg. Höjts i allt (eller fått samma) förutom idrott där det sänkts. men alltså. kbry??? bryr mig inte om betyg egentligen. men blir ledsen om jag får ett e ibland........................ men det gör egentligen ingenting. gråter ändå pga jag kan!1111 plus mina vänner är asbra:oo'' det är LOV iaf. jag och ella har åkt in till stan två ggr. första gången var igår när vi slutade. det är kul att åka rndom in till stan .<3<3 köpte lite julklappar o temugg o te o tesil till mig själv. sen idag också. först badade vi tills vi blev aströtta o åt skinka o majonäs-macka och såg på bio. bion var BRA!! blondie hette den. lagom. eller så.   JORDEN GÅR UNDER I NATT VID TVÅ OMG KOMMER ATT DÖÖÖÖ ok har överlevt många undergångar. det kommer gå bra evribodi den kommer stå på samma plats som alltid o leva vidare men om några tusen miljoner år kommer den tyvärr dö :(( men dont u worry du lever inte då...... om du inte är konstig som jag:DD iaf, om vi dör. ily!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3  ska åka till min faster imorn. ska baka tårta till min systter hon fyller år 22 :ssss hon kmr ÄLSKA sin present<3:)<3 gu ÄLSKAR att ge bort presenter o se hur glad ngn blir<3<3 att få kommer till o med under det! Just nu sitter jag o dricker red tea från indiska i min tesilsrobot o megamugg o lyssnar på kent & markus krunegård. är taggaaad för julen3<3<3  ciao ps:yolo:ds