Mitt livs kärlek ♥

Du är de bästa som hänt mig i mitt liv, ingen kommer kunna ta din plats från mitt hjärta, du är den första och sista jag kommer att älska tillst döden. du är en ängel skickad från ovan till mig och kommer aldrig lämna dig för utan dig är jag ingenting. Vill vara med dig nu och känna av din närhet, vill bara krama dig och aldrig släppa taget om dig! Du betyder allt för mig, du kommer före alla andra i mitt liv, jag älskar dig precis som du är, vill inte att du ska ändra på din attityd eller nånting, jag älskar dig som du är och kommer aldrig kunna hata dig oavsätt hur du beter dig. Jag älskar dig mitt allt, ingen kommer kunna skilja oss åt. Ditt beteende och utseende får mig att falla, du är allt jag vill ha och allt jag behöver för att överleva allt skit. Du är den som gör mig glad i alla olyckliga situationer. Även fast vi bråkar. Du är min livsglädje, ögonsten, älskling, mitt allt, min livs kärlek.  Förlåt för alla stunder som blivit fuckade och misslyckade även fast dom skulle bli lyckade, jag saknar fan din närhet och jag ångrar allt dumt jag gjort och sagt, jag försöker förbättra mig men det är svårt.. Ska försöka göra allting för att få de bästa förhållandet med dig, du betyder seriöst allt för mig och vill aldrig förlora dig, för utan dig så är jag somsagt ingenting. Du är min andra halva, så utan dig så är jag inte hel. Jag försöker kämpa för varända dag som går för att göra dig lycklig och inte sur eller olycklig med mig.  Vill aldrig känna känslan att du är borta från mitt liv, för ett liv utan dig vore meningslöst, vet inte vad jag skulle göra utan dig. De är jobbigt att inte kunna höra dig andas nu eller kunna känna din närhet eller din kropp emot min i en varm kram. Saknar dig älskling! Vill aldrig att nån tar dig ifrån mig, älskar dig värkligen skit mycket och ångrar inte att jag blev tsm med dig, jag vet att jag tvekade i början men till slut så märkte jag att de va dig jag behövde i mitt liv, är glad att du la märke till att jag fanns också. De jag skriver nu kommer direkt från hjärtat.  Jag kanske är inte den bästa, romantiska, vackraste tjejen men jag hoppas att du endå älskar mig tillbaka som jag älskar dig, du är så underbar och vill aldrig förlora dig för du är den jag älskar och kommer att älska ända tillst mina andetag tar slut och oavsätt vad så är du min älskling och inget kan ändra på det.   Älskar dig hjärtat.