De senaste veckorna i ett inlägg

Den 6/6 på nationaldagen fyllde min lillebror 11 år. Vi firade det med lite barnparty hemma hos oss.    Stor kille   Fina pappa   Camilla och jag på joggingtur som Fredde i solsidan hade sagt     Familjen flum     Hundgos med Sickanbus kan man aldrig får nog av     Någon dag var jag, mamma, min lillebror, mammas kompis och hennes dotter och kollade på Cirkus Scott som var i Kalmar. Egentligen vet jag inte vad jag tycker om cirkusar. Att djuren ska få åka runt i hela sitt liv och inte ha speciellt mycket frihet känns bara så fel för mig som är djurvän. Men samtidigt vet dom inget annat och kollade man i djurens ögon så såg dom flesta rätt nöjda ut. På Cirkus Scott var det inte så mycket djur, mest människor som uppträdde :)          Sverige vann hockey-VM och det var rätt stort antar jag. Här hemma är vi verkligen inte intresserade av hockey men när det var final och Sverige spelade så tänkte vi att "ska vi kolla är det bäst att vi gör det ordentlig". Något säger mig att vi hjälpte Sverige att vinna :)      "MÅÅÅÅL"   Lillis har hunnit rida Bella en dag i solen och det såg fint ut som vanligt. Bella har börjat testa sin lilla ryttare nu men det löser Lillis bra :)    Vi har grillat med grannarna   Och sist men inte minst, Becca är hemma! Vi började vår sommar med en myspicknick i trädgården. Är så glad att ha henne på hemmaplan :)