Min andra familj

Igår såg jag på facebook att Camilla, Filip och Viktor var inne stan och busade så jag åkte in och gjorde dom sällskap. Vi har ett lekland här i Kalmar dom heter Leos och där lekte vi runt i några timmar och sen åkte jag med dom hem till Nybro. Jag blev kvar där en natt och kom hem idag igen. Jag tycker om den familjen så mycket och trivs så bra man bara kan i deras sällskap.    Idag testade jag och Sickan på agilitybanan för första gången och jag förvånas över hur duktig hon var. Hon testade alla hinder och tyckte att det var underbart kul. Tunneln blev helt klart hennes favorit hittills och på måndag ska vi nog försöka åka ut igen och öva lite mer seriöst. Sickan är en aktiv hund som behöver använda hjärnan så agility är passar nog henne hur bra som helst. Förhoppningsvis kommer vi ut och tävlar lite i det så småningom också. Spännande! Är så ledsen att vi varken tog kort eller filmade, men det får helt klart bli nästa gång :)    Bilder sen min lillebrors födelsedag på mig, Sickan, Mathias och Camilla       /Bästa ni