Mitt finaste hjärta

Idag hade jag mitt sista prov i skolan som inte gick bra överhuvudtaget, men nu är det gjort och jag andas ut. Dom sista två skoldagarna kommer bli slappa och sen är det SOMMARLOV. Kan knappt tro att det har gått ett helt år sen jag började min frisörutbildning men det har det faktiskt gjort. Hur snabbt kommer dom sista två åren gå är frågan?  Jag blir lite avis på alla som tar studenten nu i veckan. Men det är bara att gratulera och vänta på lillturen :)    Gissa om jag har haft kvalitétstid i kvällssolen med min prinsessa idag eller? Vi gick bort till ett gräsfält så Bella fick äta lite och det var inte henne emot, snarare tvärtom. Glad ponnyplutt! Jag tycker om henne så mycket att det pirrar i magen. Tänk att den finaste goseponnyn i världen är min. Jag är lyckligt lottad och hon är värd alla timmar som har gått till stallet istället för fest och liknande. Kolla bara på henne, jag blir varm i mammahjärtat.           /Du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen