Sista dagen i juni

Tiden går så himla fort och första sommarlovsmånaden är redan slut. På mitt sommarlov hittills har jag hunnit med den bästa midsommaren i mitt liv, jobbat en vecka på ridläger, haft halsfluss och ridit. Halsflussen hade jag gärna hoppat över och slängt i sopan men det har blivit bättre och nu hostar jag istället. Sålänge jag kan svälja är jag nöjd för tillfället :)    Har ni haft en bra sommar hittills? Det har varit några varma dagar men annars har den första delen av sommaren varit som en vanlig svensk sommar, det vill säga regning. Regn/sol/regn/sol ungefär. Det gäller att ta vara på soltimmarna och det har jag gjort när jag inte har varit sjuk.    Jag tänker på att blogga ibland med sen tar jag aldrig upp datorn och börjar. Sen när jag väl loggar in på bloggen var det så längesen jag skrev sist så jag inte vet hur jag ska börja.. Men nu har jag börjat så nu kan det bara fortsätta, hoppas jag :)   Ville bara skriva ett snabbt inlägg och berätta att jag lever. Hoppas ni har det bra vart ni än är och vad ni än gör. Puss!   /Har spelat krocket för första gången i mitt liv