Vardagslyx

Becca sov hos mig igårkväll och vi kände att vi ville ha lite myskväll så vi gick och köpte jordgubbar och choklad. Jordgubbar doppat i smält choklad är en svårslagen smak, helt klart. Vi tände ljus och drog igång en film också. Detta tillsammans med en renbäddad säng var mys på hög nivå vill jag lova. Vi såg Magic Mike och den var bra. Har tänkt se den så många gånger innan men det har inte blivit av förrän igår. Min man Channing är ju med också, kan inte vara annat än bra :)        Morgonen spenderade vi också framför en film tillsammans med frukost på sängen. Vi såg The Lucky One och den har jag sett två gånger innan men eftersom att inte Becca hade sett den kände jag att vi var tvungna. Jag bytte man imorse så just nu är det jag och Zac Efron :) Har ni inte sett The Lucky One borde ni helt klart göra det!    /Det är så skönt att sova tillsammans med sin bästis