praktiken över...

Hej, mitt inlägg kom aldrig upp igår som jag skrev från mobben. Men iallafall så har jag inget att säga, förutom att jag har praktiserat klart nu! Kommer ju sakna mina små goingar på dagiset (förlåt lisa, FÖRSKOLAN!) ;) Men men, har ju nära dit så får la gå och säga hej någon gång. Det är iallafall fredag idag och altid lika skönt! Fast att jag har en tråkfredag eftersom jag inte har någonting att göra. Så jag åker till pappa och köper hem thaimat och godis :)Och får la vila upp mig eftersom jag fått tillbaka denna jävla förkylningen!! :(((((((Usch att jag alltid ska vara förkyld!! Och på tal om dagiset igen så var jag gullig och bjöd på kladdkakamuffinsar och alla verkar älska dom, och så skulle maila recept till dagiset så de kunde baka dom en annan dag haha. Sen fick jag ett paket som ''tack'' :)