Glömt bort 30 dagars listan...

 Ojoj. Såg att jag helt glömt bort 30-dagars listan så gör några nu.;)    Dag 5. Favoritställe Mitt favoritställe är nog kyrkan vilket kanske låter lite konstigt för er som inte är kristna. Jag är ju en väldigt social person som mår bra när jag får umgås med andra och kyrkan är just den plats som jag trivs allra mest på!  dag 6. en vän som bor långt bort Tara, hon flyttade typ i 3:an och det var jätte länge sedan jag träffade henne! Saknar henne sjukt mycket! ♥   dag 7. hur ser din framtid ut Jag hoppas att jag får ha en fin familj när jag blir stor och ett bra jobb där jag trivs. Önskar även att jag ska kunna fått gett ut en bok innan jag fyllt 30. Det viktigaste är nog att jag bara få vara lycklig!    Dag 8. En tvserie du älskar Måste vara One Tree Hill! Är så sjukt förtjust i den serien! ♥ Bilderna är tagna från weheartit Vilma