Sommarn kom och tog över livet

Aloha Det var ett tag se jag uppdaterade ordentligt här, senast var den 2 Juli för att vara exakt. Att ni är en skara människor som fortfarande går in och kollar bloggen och fortfarande har hoppet kvar om uppdatering, känns endast som ett under! Då ska jag börja med att be om ursäkt för denna värdelösa uppdatering, skäms faktiskt lite. Jag skyller väl på sommaren, och även på jobbet som jag har befunnit mig på de senaste 3 veckorna. Imorgon börjar sista veckan, det känns otroligt skönt, men samtidigt lite sorgligt. Kan dock bli så att det inte är sista gången jag sätter min fot där! Men mer om det någon annan gång.   Under dessa jobbdagar så har Bruno Mars låt When I was your man spelats x antal gånger på radion. Kanske lite för många gånger tyvärr, men tycker faktiskt den är lika fin varje gång ändå. Texten är så himla fin tycker jag, så lyssna noga. Ni hinner väl lyssna på den så många gånger som jag hör den i veckan innan jag hinner uppdatera igen... Men förhoppningsvis inte! Ha de!