Duktig osvosv,,,

Idag har varit en både dålig och bra dag haha! Började med idrott på iksu, vi hade handboll som jag tycker är rätt så kul. Såklart är jag dålig nog att försöka fånga bollen på uppvärmningen och jag får den såklart på ena fingret. Blev värsta knaket men jag garvade åt det ett tag tills jag kände att det gjorde ont haha. Så den lektionen tittade jag bara på. På skolan gick jag till skolsyster och fick nå tejp runt fingret och det andra så dom sitter fast haha. Börjar bli lite bättre men det är svullet som FAN. Aja, ni får säga krya på dig till mig så blir det säkert bättre;) Sen när vi var hos Holly fick jag ett mail från halebop att min iPhone håller på att skickas så det är asbra! Åh jag taggartaggartaggar! Oj det blev ett långt inlägg , ni får en stjärna i pannan om ni läste hela. PUSSAR. Visst e jag charmig??