då till nu

har inte mycket att skriva så vi kör en favorit i repris och gör en throwback saturday av det hela. summan av kardemumman:   AUTUMN 2011 EDITION     jag började i ny klass för andra gången i mitt liv och hvitfeldtskas musiklinje var destinationen, säga vad man vill om det men där är jag då än.      världen blev åter brandgul och jag sprang runt med min pentax (<333) överallt i området. hade samma hårlängd som nu, dock några nyanser mörkare      gick och blev med iphone och valet av bakgrundsbild är ju givet      vi plockade svamp och om jag inte minns fel gjorde vi till och med en film om det. får leta upp den      rummet ordnades om och herregud att det är två år sedan! inte konstigt att jag är så trött så trött på det nu igen (inte för att det ser likadant ut men ändå)     frosten kom och anne blev 16. bakade henne en tårta och har för mig att hon blev glad men minnet sviker ju ofta nu på äldre dar (insåg nu att jag gav henne en pennvässare i present och kanske att minen beror på detta)      dessutom hittar jag - egopicarnas egopicare - bara två bilder på mig själv???? måste ha fått en flipp och raderat alla någon gång. en kan ju ta och fundera på varför jag valde att behålla dessa två... förslag mottages varmt      och för att uppdatera er om badrummet: låset är bytt men som vi alla vet utlöser en tragedi allt som oftast en annan och problemen tycks kvarstå. läget är för stunden instabilt men jag lovar att återkomma när jag vet mera. hur som haver slipper jag i alla fall gå de två våningarna ner varje gång jag behöver lätta på trycket och det kan vi alla komma överens om är otroligt befriande.