helgen.

har äntligen fixat gratisversionen av photoshop (så länge klarade jag mig utan det japp) (ändå 11 dagar, lite stolt) men har ju inte tagit några nya bilder än så vi tar en titt på helgen istället;     moa. fyllde nitton och detta firades på superbra vis hemma hos henne i lördags. tog inte med mig kameran men huvudpersonen själv har lagt upp en massa bra bilder så följ länken och kolla där.    en bra idé vi fick under kvällen var att bada. agnes ville åka till härlanda tjärn men då jag förbjöd detta (klockan var 3) (klokt av mig) föreslog moa en badkarstripp (klokt av henne) och så blev det.      en annan bra idé kom vid 5-tiden då vi satte oss på trappen invirade i våra täcken och såg soluppgången. här är bra-agnes och jag, morgon-inte-alls-trötta-men-ser-trötta-ut, innan vi tio minuter senare lade oss i en sked på hallgolvet och somnade.    söndagen spenderade jag pluggandes, städandes och solandes och ja jo kan säga att solen tar en bra mängd trots min stryka vårsolande-princip (1 - inte mer än 1h i sträck, gärna mindre) (2 - never!! without solkräm).    NJÖT SÅ av denna helg den var bäst ok hejdå ha det fint sorry för ännu fler asdåliga mobilbilder life's a climb i know