hur entusiasm nu egentligen stavas

  OM TVÅ TIMMAR ÅKER JAG 0CH HÄMTAR UPP MOA PÅ LANDVETTER SAMMA PLATS DÄR JAG LÄMNADE AV HENNE FÖR OM 4 DAGAR 10 MÅNADER SEDAN ALLTSÅ FATTAR NI VAD SICK SICK SICK OCH SER NI ENTUSIASMEN I MITT FACE ELLER HALÅÅÅÅÅÅÅ ISN'T IT CRAZY-Y JO DET ÄR DET      ganska bra tajming ändå för min fönstervän avled igår vid 10-tiden och jag kan behöva en ny vän att ersätta honom med     annars har jag på mig den blommiga två-centimeter-för-korta-klänningen från London dagen i ära. ni förstår att min syster valde att ploppa ut på nationaldagen i ära så idag firar hon 20 år på denna jord. jag hinner ungefär äta innan jag drar, den bästa delen alltså, dagen i ära     nä men alltså för att vara en torsdag är jag rätt glad. får bara inte riktigt fram det på bild. kommer bli fina "välkommen hem bilder" med den tungan ja