i en annan del av stan

  ja igår var vi och grillade vid stora torp och både jag och emma slog till på hängslebyxor      vi spelade några vändor brännboll på en miniplan (!) och mitt lag vann, såklart, och jag gjorde till och med en homerun     det åt kakor, marshmallows och resultatet av brännbollen knappades in och räknades ut     kärlek och såpbubblor      efteråt vandrade en liten skara av oss bort mot delsjön för att bada. fick inga bra bilder badade, det ser ni i alla fall att vi gjorde      trötta, kalla och lagom glada tog vi i den första timmen av JUNI (!!!) spårvagnen hem efter en väldigt väldigt fin afton      så kom jag hem med det här fina brännmärket på läppen också. ni kan själv få fundera på om det kom dit för att 1) jag kysste en väldigt het person eller 2) jag helt enkelt brände mig på en marshmallow. den som gissar rätt får en muffin