mellandagar

  hejsan hoppsan lillebror!   hänger en del på rean, mycket i sängen, jobbar en del, umgås med vänner, ser hemskt mycket film och är himla nöjd med detta påfund som kallas lov. har inhandlat både nyårsklänning (ovan) för 100 kronor samt en mängd glitter för ni ska veta att detta är min första 'riktiga' nyår och jag är så f r u k t a n s v ä r t PEPP!    plåstret på näsan är ett resultat av att jag tröttnade så extremt på min vad-skjutton-det-nu-är-hudklump och försökte klämma/slita/dra bort den. inte helt genomtänkt nej, och blödde gjorde det sannerligen. förhoppningsvis försvinner den åtminstone....  hare bra        UP; för er (hanna) som ej "tror" på hudklumpen: här har ni ett ypperligt bevis. sen längre än i somras (!!!!!!) har den suttit där och plågat mig      förstå min plåga!!!! FÖRSTÅ DEN