rastlös

vad ska du göra ikväll?
 se gossip girl för tredje gången da-ah? Vad önskar du att du var bättre på?Att prata lättsamt, engelska, fotografera    hur såg du ut för prick ett år sedan?     typ såhär, - 2 dagar    när vaknade du imorse?
 11.15, gick dock inte upp förrän 12 heh    vad var det första du tänkte när du vaknade? borde jag gå upp nu fastän jag har världens bästa dröm???     har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?eh nej?? samtal när man är nyvaken är ju band det värsta som finns    har du ont någonstans?
 i knät :(((( slog i mig på donken i söndags, gjorde så fruktansvärt ont - rakt på knäskålen och ett blåmärke blev det minsann     
vilket humör är du på?
 bra! är pepp Bästa filmen nånsin?värsta frågan någonsin? - ja! går ju inte att säga en inte ens tio.    Bästa boken nånsin?Är ju fortfarande  lite sådär lagom insnöad på Boktjuven så säger den, blir alltid lika inspirerad och berörd när jag läser den   om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 hmmm detta kräver eftertanke. återkommer  Vad kommer du ha för klädsel i vår och sommar?Ljust, bekvämt    vad köpte du när du drog ditt kort senast? en macbook, heh inte varje dag en säger det     så, om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
 färsk mango!!!   vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
  bilddagboken typ? habbo hotel? kpwebben??? miniclip?? skoja hängde endast på stardoll och hade det självklara namnet fluppis95... //insåg just att frågan inte löd någonsin så ja... // Är du religiös?Nä. Jo. Vet inte. Ibland. Typ. Kanske. Var. Mjo. Ibland. Ja Vilket är ditt dyraste klädesplagg?Balklänningen min, 1.2 gick den på. Vardagsplagg har jag ingen aning... köper inte så dyrt att jag minns var det kostar heh  vilken är den första låten du sätter på idag? Hopeless wanderer - Mumford and Sons    Bästa skönhetsknep?Självförtroende   vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? Var på Nefertiti, lyssnade på go musik med bra människor, drog till Mio/Brygghuset/Jazzhuset och torsdagsfirade. BRA kväll   vad har du på dig idag?         min super-fashion t-shirt från way out west   Vilken klädstil tycker du är hetast på män?Har funderat på denna fråga i flera minuter men kommer inte på någonting annat ord än somrig så säger det. och Acne, givetvis   Och fulast?Häng. SNÄLLA SLUTA MED HÄNG PLS JAG BER ER    och helgen då, hur blir det med den? fredag - träffa farmor och farfar äntligen lördag - äta brunch med familjen eftersom mamma fyller 53, fira på landet med släkten och äta massa påskmat söndag - jobba  --> BRA!