Månen, har vi verkligen varit där?

Hallå! Den dåliga uppdateringen beror på att jag inte har haft lust helt enkelt. Och jag menar det verkligen, jag har absolut inte haft lust! Men det är ju min blogg, jag skriver där när jag själv känner för det :) Jag har en fråga till er. Finns det någon där ute som har ett riktigt, och då menar jag riktigt, bevis på att människan verkligen varit på månen? Jag har hört talas om att en svensk kille ger en 1 miljon$ om man visar honom riktiga bevis. Sen jag hörde det har jag börjat fundera, har verkligen människan varit på månen? Tänk efter själva, är det verkligen troligt?Men till saken, är det någon som vill gå ihop med mig och verkligen leta efter bevis att de varit på månen, vi förlorar ju inget på det, eller hur?! KOM IGEN NU GUYS! Någon som vill hänga på? Meddela mig om ni hittar någonting som kan användas som bevis. Förresten, någon annan som hört talas om detta? Skulle vara intressant att veta :) Men till alla som vill ha någonting att klura på, hjälp mig att hitta bevis på att de varit på månen! NU KÖR VI! :D