Nyårsnazister

  Först och främst, ursäkta för att jag varit så dålig på att uppdatera bloggen. Har bara inte haft någon ork..   Igår kom världens bästa kompis Charlize hit! Jag är nog inte jättekul att vara med, är ganska sjuk. Dock är jag på bättringsvägen.   Mamma kallar mig och Charlize för nyårsnazister. Vi är inte så förtjusta i nyår.. Vi förstår inte riktigt grejen med ett nytt år. Visst, det borde ha varit häftigt när det blev år 2000. Ett helt nytt årtusende, det är ganska häftigt. Nu råkade ju jag och Charlize födas år 2001.   Vi ska fira in det nya året med att dricka Pommac, äta chips och spela bingolotto. Sedan kanske vi går ut ett litet tag för att kolla på fyrverkerierna.   Ha ett underbart 2014 och kom ihåg att hålla alla tummar och tår för att vi ska vinna något på bingolotton!