Vinst

Nu är jag äntligen hemma ifrån Varberg, och vi vann matchen med 5-2 vilket var väldigt kul eftersom att vi nu återigen är serieledare! :) Nu är jag dock väldigt trött, men måste äta lite innan jag ska sova samt att Frej kanske kommer om en liten stund! Imorgon ska jag som sagt på kalas/utgång så då måste jag vara utvilad så att jag får en rolig dag/kväll. Vi ska vara där redan klockan 3 eftersom att en av mina vänner precis kommit hem ifrån ett år i USA, och åker tillbaka på söndag, vi vill helt enkelt spendera så mycket tid med henne som möjligt! :) Det kommer bli väldigt kul att träffa henne, för har verkligen saknat henne! Kommer ihåg för ungefär ett år sedan, den dagen hon åkte, alla grät och det kändes som att vi inte skulle träffas på evigheter! Men nu har denna evighet gått och vi får tillbaka henne, över helgen i varje fall ;) Bloggar bättre imorgon, orkar knappt tänka nu för att jag är så trött haha!