10 DAGAR KVAR

  Only ten days left (+- 2 veckor). Helt galet ju, tiden har bara sprungit förbi. Från att ha räknat ned från tresiffrigt blir det alltså ensiffrig nedräkning från och med imorgon. Och nu känns det ärligt talat som att det skulle kunna bli bebis när som helst, magen är stenhård och jag får förvärkar varje kväll. I och med att förlossningen närmar sig med stormkliv tog jag tag i mig själv och rakade benen igår iallafall eftersom det är ett av få ställen jag faktiskt kan raka mig på nu pga den här j*vla jätte magen (skratt) och fyfan vad jobbigt det var och vilken tid det tog, känner mig inte direkt som den smidigaste på jorden haha. Tack och lov för att min sambo inte bryr sig och masserar mina ben håriga som ohåriga! Denna vecka hade jag tänkt att skriva klart mitt förlossningsbrev och lägga ned det i bb-väskan, borde även köpa snaxet jag vill ha med mig och lägga i. För tillfället vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, jag som hade tänkt skriva ur mig en hel bok typ. Men jag avslutar detta inlägg med att jag är glad att graviditeten börjar gå mot sitt slut och att jag ser sjukt mycket fram imot tills jag får träffa det lilla liv som växt inom mig i snart nio hela månader. ♥