14/15 NOVEMBER

Hej på er! Igår va de fredag. Jag vart i skolan som jag brukar och fredagar är korta för min del så de så sjukt skönt att gå till 13.45 istället för typ 15.00 som jag vet att vissa andra gör. Efter skolan träffade jag Stina en snabbis på stan och vi tog en fika.Efter jag hade vart med Stina gick jag till en salong och träffade mamma och syster där. För lillasyster skulle klippa sig. Hon blev en liten prinsessa när hon var klar och hon var så nöjd.De blev en myskväll med familjen och vi åt tacos. Vi kollade på idol och hade mys. Sen så hade jag även namnsdag igår mitt mellannamn då som är Emilia. Så jag fick lite presenter vilket alltid är kul. Jag fick en body butter från the body shop deras nya doft och så fick jag en spray till håret som jag har haft förut och gillar supermycket!:))Idag så har jag vart med Emma och Clara. Vi var först hemma hos mig och hade kul åt lite mat osv.. Och sen åkte vi hem till Clara och va en stund där. På hemvägen köpte jag och Emma med oss lite godis för vi kände att de ändå va lördags liksom!;) Nu sitter jag bara i soffan och är lite social hahah! Satte på tven och såg att de var Narnia som gick och de är klar man kollar på den gamla filmen. Kommer ihåg att jag gillade den filmen så mycket när jag var mindre. Annars ikväll så är jag och mamma ensamma hemma så vi ska laga mat tillsammans och se på förr eller senare exploderar jag. Så de blir mysigt med en "mor och dotter" kväll! Ha de så bra vänner! Puss:*