SYSSLINGAR

Heej på er! Igår åkte jag, min syster med pappas moster till hennes barnbarn på kusten som är våra sysslingar. Älskar att träffa dom, de är så mysigt!:) vi lekte doktor, lekte med tågbanan, gungade, lekte i sandlådan, fikade, läste sagor, gick en promenad och myste. Gustaf och Lua när vi bakade sandkakor!;)Lua och Gustaf igen, trollungar!<33Min älskade lilla sötnos som var så efterlängtad!:*Hur söt får man bli!<333Dagen vart iallafall supermysig men så trött man blir efter att ha lekt hela dagen med en riktig liten busunge:* Sov hela vägen hem från dom i bilen, sov 2 timmar, hahha! Idag så har jag haft en riktig sovmorgon. Klockan tre åkte jag till Stina som har skola denna veckan och hade höstlov förra veckan. Vi pratade och tog en sväng förbi donken. Sen gick vi på bandymatch med Clara, Elin, Fine och Emma. Puss och kram!