Goodbye

Jaha det blir nog slut på den här bloggen. Vill inte lämna det sådär att vi hörs i något skede sen, om jag inte menar det. Så här kommer det helt rakt ut bara; det blir tyvärr slut på den här bloggen. Gillar att blogga, men hatar att blogga för andra. Jag vill kunna blogga när jag vill och med vad för innehåll jag själv vill. Här kan jag inte göra det, eftersom så många av mina bekanta läser bloggen. Gillar inte tanken att alla vet vad jag gör, hur jag tycker om saker och vad jag har just nu att tänka på. Sådana saker vill jag inte att bekanta får veta via bloggen, de sakerna vill jag säga själv. Och tanken att alla vet var jag är och med vem, usch. Så det blir nog slut här. Det känns inte längre bekvämt att blogga, har kommit mer negativt än positivt från det. Så här slutar det.Vill ändå tacka alla som läst, har varit jätte kul och hoppas vi hörs någon gång ännu i framtiden! Puss och kram❤️