SHOES

  Så mitt rum luktar alltså nya skor, konstigt. 5 par nya underbara skor står nu uppradade i mitt rum. Kommer jobba 8.00-22.00 imorgon så hinner antagligen inte blogga förutom något mobilinlägg kanske men så nästa vecka kommer vara shoe-week, kommer visa upp 1 sko om dagen :) Så fina! Alla passade jättebra också för ovanlighetens skull och jag är mer än nöjd.   Ne nu är det dags att sova, god natt<3   //So my room is oozing with the smell of new shoes, weird right. 5 new pairs of shoes are standing in my room. I will be working from 8.00-22.00 tomorrow so I won't have time to blog other than from my phone (maybe) but next week will be "shoe-week", I will be showing a new pair each day :) So pretty! They all fit for once and I'm more than happy with all of them.   Time to sleep, good night<3