Slut prov! ! Sista dagen på IMC! 💗

I helgen var det slut prov, vi hade ett teori prov och 3 praktiska. Jag fick 82 av 99 poäng, helt ok faktiskt! Va annars orolig att jag skulle få lågapoäng! Fick bara en massa B på allt i slut betygen. Är jätte nöjd och är sjukt glad att jag klarade allt! Efter teorin fick vi göra vårt första praktiska prov. Vi fick bara använda oss av 5 produkter. Jag använde, foundation, cream highlight, mascara, ögonbrynsskugga och en mörk cream som contoure. Vi fick 30 minuter på oss att sminka.Andra provet, sminka 50-tal. Det fick vi göra på 45 minuter, och shit vad snabbt det gick! Fick stress på slutet! Tredje och sista provet fick vi 1 timme och 30 minuter på oss. Vi skulle både hår och smink. Nu fick vi vara kreativa! Jag valde att göra något i stil med vinter. WINTER WONDER LAND DIPLOOOM!! :D