Ibland är de det som är svårt som är det rätta

Jag kunde ha svurit jag hörde dig säga att du var min. Men jag såg aldrig det som du gjorde, visste inte att det var fel. Om jag visste hur skulle skrika och hur jag skulle be. Om jag visste hur jag skulle säga. Vad skulle jag säga?"Jag kommer att vara den enda om du säger att du aldrig går". För jag har sett det förut, att folk bara försvinner. Man vet det men man försöker inte stoppa det. För det finns vissa människor som man håller nära och som man alltid kommer tillbaka till. Men som ibland kan få en att börja undra om man kan hitta någon som är ännu bättre. Någon som är bättre än just den personen. Du kanske vill ha honom. Du kanske behöver honom. Kanske har du börjat jämföra honom med någon som inte finns. Ibland vet vi inte ens vad som är fel. Kanske du vill ha den. Kanske du behöver det. Men det kan ta tid att sortera ut alla dom andra. Kanske du hade honom, kanske har du förlorat honom till någon annan. Kanske är det svårt, men ibland är de det som är svårt som är det rätta..