300 grader

Det är typ 300 grader där ute, nej nu ljög jag. Men 30 faktiskt. Och jag fattar inte vad jag sitter inne för! Haha, jag ljög igen, jag sitter inne för jag klarar inte av att vara där ute längre.Måste säga att, jag förstår intevarför ni klagara på Kissie. Om ni inte gillar hennes blogg behöver ni ju fan inte läsa den? Jag gillar hennes blogg och tycker den är bättre än Kenzas och Blondinbellas. Har aldrig gillat BBs blogg egentligen, förstår inte vadsom är bra med den s: Och jag står för min åsikt, jag vet att det finns hundrtals personer som inte tycker om vad jag skriver heller men jag bryr mig inte ett skit. Bloggen ska vara personlg och det betyder att man skriver sina egna åsikter, eller hur? Och även omjag säger att jag gillar Kissies blogg bäst, betyder detinte att jag håller med om allt hon säger.