Kondomlotten

Helt seriöst, mina fingrar stinker som det där glidmedlet som finns i alla gratiskondomer. NEJ, jag har inte hållt på med några kondomer utan jag har skrapat lotter. Jag är ensam hemma i helgen, alltså heeeelt ensam (karl i Tyskland, familjen i Trondheim) och jag hatar att vara ensam. Jag blir rastlös till tusen, jag som alltid ska ha något att göra eller allra hellst - snacka hål i huvudet på någon. Så, efter dagens jobb (har två dagars vik på ica) så satt jag alltså med mina två korsordslotter hemma framför TVn. Satt med en liten pizza, lite godis, läsk, en bra film. Eftersom filmen var något jag sett så kunde jag ägna mig åt mina lotter. När jag var färdig så luktade mina fingrar som sakt kondomer, något de fortfarande gör.Jag vann inget på lotterna, men hey - otur i spel betyder väl tur i kärlek? ;P