10.25

Bion igår var så braaa! Åt godis och drack kaffe, höll handen med johan och bara mysmysmyste. Älskar att gå på bio tror jag. Så länge det är en film jag själv valt för annars somnar jag. Mamma tog en gång med mig på Australia som hon blivit tipsad om på jobbet. Hon tryckte i sig sitt godis och efter 15 minuter snarkade hon. Ärvt medfött handikapp för mig alltså och det enda man kan göra åt det är att bara låta mig välja film... Synd... Verkligen trist.    Klockan var ställd på 6.50 imorse. Härligt! Johan stack till Karolinska, jag stack ut för att springa. Har varit drabbad av slemmig rethosta i en månad snart, och kände mig ju lite bättre imorse. Men tji fick jag! För det första blåste det stormvindar på Gärdet och för det andra så gjorde mina lungor kaos med mig. Fick traska hem efter ynka två kilometer.   Men det var okej, kolla hur det ser ut liksom