Viva España

Har ar sa varmt att jag skulle kunna do rakt av! Djaavla internet-cafè utan aircondition! Suck i luckan, men ska inte klaga har ar ju trots allt varmt och skont. Hant sen sist: 1.Eric och Smulan har ankommit. Jag och Mamma akte till Barcelona for att mota upp dem. Vi shoppade lite, at pa El Corte Ingles och skulle sedan ta oss till flygplatsen. Av nagon underlig anledning som jag har svart att forsta, gar det inte ett direkt tag fran barcelona centrum till flygplatsen, utan man maste byta tag i Sants. Och vad tror ni hander nar vi skulle byta tag? Jo vi hoppade ju saklart pa fel tag..Och tror ni att taget stannade efter typ 5 eller 10 eller atminstone 20 min? Nej, forsta stoppet var efter en heel timme! Haha sa mitt ute i nowhere hoppade vi av och fick ta taget tillbaka som ocksa tog en timme..Men vi hittade tillslut Eric och Smulan och kunde paborja resan hem..som tog over en timme. Snacka om mkt tagresande den dan..2.Smulan har varit hos frisoren och ser nu ut som en liten ratta. Inte sa sot precis men nu slipper hon iaf vara sa varm.3.Aven jag har varit pa besok hos frissan och kan nu konstatera att jag kanner mig en aning blond. haha. Men dock blev det nog battre en Smulans frisyr:P4.Haft besok av vara kara spanska vanner..Alltid trevligt5.Kommit fram till att jag inte alls blivit brun=(6.Kommit fram till att jag inte kan lagga upp bilder eftersom datorerna har inte tar emot usb sladdar odyl. 7. Solat och badat en massa. Och atit glass i mangder. Saklart=)Pusspuss pa er