Köldskadan

(Ni får ha förståelse för varför jag ser ut som jag gör och att jag inte har nå smink på mig:p)Här ser ni ena sidan, och det är mycket mycket bättre nu! Bara röd runt blåsan, så här ser ni hur stor blåsan är också. Det börjar klia och grejer nu och jag får absolut inte röra det. Har varit uppsvullen så det stog ut typ 0.5-10 mm tidigare men är ju bara lite svullen där nere nu som ni kanske ser :) Så jag hoppas på att det är ännu bättre imorgon då jag ska jobba!Fick förresten inget besök av Therese ikväll eftersom hon inte har skjuts och plus att jag ska jobba halv 8 imorgonbitti. Just nu är det Let's dance på tv'n. Något som ni kollar på? Jag tycker faktiskt inte att det är speciellt bra så jag ligger här med datorn i knät bara. Ska sätta i hörlurarna nu och kolla klart på filmen jag började kolla på idag! Sen svara på frågor, så har jag ännu en uppgift gjord.Snart blir det pannacotta som mamma har gjort :) Puss ♥