Sjukling

Åkte hem från jobbet idag för jag inte mår nå bra. Började imorse när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i halsen, sen fick jag ont i magen efter jag klev upp men åkte iväg ändå. Märkte att det inte är så bra att jobba på ett sånt där ställe när man är lite halvdålig så jag började må illa och åkte hem. Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa ut boken som jag snart ska lämna tillbaka, sen ska jag fråga mamma snällt om hon inte vill äta från max idag (a)Ett tips för er som vill ha hjälp med bloggen; http://designadinblogg.se, har varit till stor hjälp för mig!Nu har jag äntligen fått tag på en som kan fixa min blogg, så om en vecka ungefär kommer designen upp på den andra bloggen och då är den klar för att lämnas ut! "Finslipar" på lite detaljer nu som jag kan göra själv medan jag väntar.. det är ju tråkigt att det är dåligt väder, jag som behöver fixa bilder till designen. Men har sagt hur jag vill ha allt annat så det är bara bilderna som saknas för henne! Om inte annat får man väl ta bilder i regnvädret då, ha ha..