- my ...thursday?

haha VAÄREFÖRDAGIDAG    anywhooo. hallå bloggen! klockan är 06:20 och jag.. sover inte. jag bloggar i stället.   blir lamt text-inlägg för devote har cpryck igen och allmän adhd så det går självklart inte att ladda upp bilder (touché)   känner att jag borde byta bloggportal. tips på bra bloggportaler mottages. kanske jag byter till ratata.     igår kväll var jag och kollade på Pleppo Live! fantastiskt roligt. skrattade 2 timmar i sträck.   i övrigt har mamma tjatat hål i hjärnan på mig om att jag måste gå till läkaren eftersom jag fortfarande har halsfluss/något liknande eftersom medicinen inte hjälpte. jagba 'jaaa jag är på vääääg!'.... jag är väldigt lat på det sättet.   så idag ska jag ringa vårdcentralen. sen antagligen dra till läkaren(varför kallar vi inte det bara för 'konsultationstid för eventuell operation' för det är ju vad det egentligen är/kommer bli) senare samma dag. sen måste jag via banken också och hämta mitt nya Visa-kort. wiho.    övriga planer:   laugh at own jokes - sigh - listen to TAI - kill self.     (ok inte helt seriös på den där sista punkten)     klockan är 06:27 och jag ska sova ett par timmar nu.     /elli -hjärta-