BACK BAK RUMPA

Tänkte att vi alla skulle kunna vara med på att "fredag" egentligen betyder "söndag natt". Precis som att "senare" betyder "aldrig" och "slå en apelsin" betyder "slå en banan".     Hello my dudes.     Hur har början på mitt 2012 varit? Jag har väll mest pillat naveludd, råkat somna sittandes och dragit i nödbromsen på tåget och sånt där vanligt.    Jag tycker ni ignorerar hela navelluddssnacket och fördjupar oss i de 2 andra nämnda aktiviteterna.    Råkade somna sittandes- Inte bara sittandes utan skrivandes! Jag pluggade och råkade bblunda när jag skrev och nickade till och då hade jag tappat pennan och skrivit ett långt streck istället för ordet. Im so crazy.     Dragit i nödbromsen på tåget- Det var morgon och jag skulle visa min kära vän Caroline hur mycket det lät när man drog i hammaren (som brukar finnas på bussar). Jag drog i någon lucka och tåget saktade ner. All eyes on Malin som med endast en hand gjorde att ett helt tåg kom försent till skola/jobb. Checka på "måste göra innan jag dör" listan!    Med brist på bilder så blir det två bilder som jag hittade på min ansiktsbok från dessa dagar.