Info

Du heter:  Lovisa Smeknamn: LouLou med fransk accent haha.   Låt som när du är ledsen sörjer till? Har en depplista på spotify Beroende av: kaffe, min familj   Vad tror folk om dig? Ingen jävla aning, faktiskt. Det skulle vara grymt roligt att veta vad folk tror. Kanske tror folk att jag är blyg? Vad får du oftast komplimanger för? Jag vet faktiskt inte, kanske att jag är ambiskös och driven. Hur imponerar man på dig? Genom att säga något smart, ge en narturlig komplimang som bara kommer. Brukar du skratta för dig själv? Inte så ofta.  Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: 10.999 ;- wow.  Var bor du? Malmö  Trivs du där? Njaa. Helt okej. Har du haft sex idag: Nopp   Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Lovisa"/"HALLEEEÅ"   Vem ringde du senast?: Mamma   Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minns inte. Brukar du komma i tid: Jag försöker. Hur känner du dig nu: förkyld och ganska mycket andra jobbiga saker. Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått, vitt. Vad tycker du om fötter: En av de delar på min kropp som jag inte bryr mig om så mycket.Vad saknar du: X antal människor och lite annat.  Hade du en bra kväll igår: Nja helt ok.   Favorit dryck på morgonen: Kaffe När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu när jag jobbar blir  det runt tio elva tolv sen dröjer det ganska lång tid innan jag somnar. Är du blyg?: Egentligen inte. Jag gillar bara inte att ta plats. Sysslar du med någon idrott: Tennis, jogging, PWs, hemmaträning. nu är jag dock sjuk och får inte tränavilket suger som in i helvete. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet som kan leda till kärlek. Har du spytt offentligt: Nej Är du nöjd med ditt liv: Jag har det verkligen bra, sen finns det ju alltid saker som kan vara bättre. Mene de flesta problem är sådana som skapats av mig själv..   Är du bortskämd: Jag är bortskämd när det gäller resor. Men annars så är inte mmycket serverat på silverfat -tacka fan för det. Jag får vad jag behöver. Sen så jobbar jag och tjänar mina egna pengar. Älskar att tjäna egna pengar!  Vad gör du i morgon: Passar Jacob och Vic 10.30-15.30, bakar en tårta till Vics födelsedag, passa Leah, Emil & Max. Vad är det värsta du vet?: När jag ser hur dåligt en del människor mår(uteliggare, människor i u-länder mm), när någon jag gillar mår dåligt, allt som är onyttigt och ÅNGEST.   Har du bra vänner och äkta vänskap?: Har en del bra vänner men inte en riktig bästa vän. Vad är det finaste du fått?: En text från en speciel människa i mitt liv, en louis vuitton väska.  Du samlar på: Pengar Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Ingen, det sista jag skulle göra när jag mår dåligt, det är att ringa någon. Jag klarar mig själv.   När grät du senast: Igår tror jag Vad skulle du göra om du vann en miljon: investera, köpa något kul. Vill du gifta dig: Ja, det vill jag om jag hittar den rätte. Är du musikalisk?: Det är det sista jag är. Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.