Juan-les-pins

Imorgon eftermiddag drar jag iväg på en weekend till France, Juan les pins för att vara mer exakt. Har varit där i hela mitt liv, hatar att det blivit ett så stort jävla tivoli usch. Men mina kusiner har iallafall en asfin lägenhet där, så jag ska ner med dem! Sen hyr vi madrasser nere på "vår" vanliga strand och där är det inte lika mycket tivoli utan sjukt härligt. Dock gillar jag vårt underbara paradis i St Paul de Vence mer.   Någon dag ska vi till Cannes också. Jag älskar la croisette. Alla fina affärer som är så härliga att gå och titta i. På ett sätt är det ju verkligen en dröm/fantasivärld men det är sjukt kul att det finns, tycker jag.   Nu måste jag sova. Xx.     Pic(1) Stranden. Pic(2) Stranden på kvällstid. Pic(3) Jag längs la croisette. Pic(4,5,6) Talar för sig själva!