Whiskymässa och Champagne

ja då har man precis kysst älsklingen hej då. Han ska på whiskymässa idag och imorgon på Cinderella båten och därför ses vi inte förrns i morgon kväll.Haha det är ju inge länge alls men är man van vid att sova med varandra varje dag eftersom man bor ihop osv så känns även 1,5 dygn som länge utan varandra...Tur att även jag har att göra under dom här två dagarna så jag inte bara skulle sitta hemma och vänta. Idag ska jag på stan med mami och leta present åt bror min som också fyller år idag. Ikväll blir det fest hos syrran med massa champagne och för hoppnings vis singstar :) Syrran fyller ju också år idag. Ja mina syskon fyller år på samma dag men det skiljer 11 år mellan dom.I morgon blir det fika hos bror min och jag sover hos mami idag eftersom jag avskyr att sova själv. plus att eftersom jag ska dricka alkohol och ibland får mina episoder då så vill ingen att jag ska åka hem själv och sova själv.Det vill inte jag heller för vilken panik jag skulle få om det inte fanns någon där att hjälpa mig... Nej fy!Ja så ni ser jag har fullt upp i helgen och därför vet jag inte om det blir så mycket bloggande. men det försår ni nog?!