Mitt nya liv !

Som så många gånger har jag skrivit om att mitt nya liv ska sätta in. Men blir det så? Icke! Men nu ska det börjas. Jag har ganska mycket tid över för jag jobbar inte så mkt, då kan jag träna och så... Det är 4 veckor kvar till sommaren och man hinner nog fixa formen liiitegranna i alla fall, det får vi verkligen hoppas i alla fall !! Dock kommer jag säkert börja tänka..., A men jag hinner inte gå ner så mkt som jag vill så jag skiter i det och ser ut som jag gör. Fast egentligen varför bry sig om sånna ytligheter? Man säger ju varje sommar att man ska gå ner men man gör det inte. Man glömmer av det! :S Det låter ju nu som att jag är värsta överviktig men det är jag faktiskt inte! :D Haha, är helt normalviktig! Nu ska jag städa om jag pallar, lite fint får det allt vara idag.VÄLKOMMEN VÅREN !