Torsdag

Hejsan !Idag börjar min sista helg hos den tjejen jag jobbar med. Sedan ska jag fortsätta på bemanningen... men jag håller fortfarande på och söker jobb i Göteborg. Saken är ju som så att ansökningstiderna för jobben inte har gått ut den därför har jag inte fått svar.Hmm... Denna datorn är ju som bekant helt jävla störd, och nu har x:et lossnat från tangentbordet så det tar flera minuter innan jag kan trycka på det. Grymt irriterande! Allt ska skita sig !! Men men, jag ska kolla på Våra Bästa år och sedan vila lite..Var hos min syster igår, fick jeans av henne som hon hade fått av en arbetskamrat... ett par från miss sixty och ett par från esprit... de från esprit ser ju ut att sitta tajt men de sitter ganska nehagligt ändå, strl 38!! så något slags fettminskning må ha skett! hhaa!Ska kolla ifall jag kan föra in lite bilder på jeansen... Min mobil är ju också som bekant helt störd...På återseende! Kram !